Søg

FAQ - Ofte stillede spørgsmål

Er det gratis & uforpligtende at spørge på priser?

JA! - Det er granske gratis at indhente priser, ligeledes er det hellere ikke bindende på nogen måder - vi sender aldrig en regning eller en leverance afsted, uden din samtykke eller før et tilbud er blevet accepteret.

Hvorfor kan jeg ikke se nogen priser?

Vi undersøger altid hvad markedsprisen er på den forespurgte vare(r), da priserne kan variere og vi har langtfra alle produkterne 150.000 varenummer stående fyisk på lager. Dog har vi et fjernlager med ca. 95% af artiklerne klar til levering indenfor få dage. Vi indhenter altid den aktuelle pris i henhold til det forespurgte. Du vil altid modtage en mail med et vedhæftet tilbud inkl. priser af de forespurgt produkter. Vi forsøger altid at sende tilbud ud samme dag vi modtager en forespørgsel.

Kan jeg købe i anbrud?

Som udgangspunkt er svaret nej, men du er altid velkommen til at spørge os. Såfremt vi har en kasse eller pakke der allerede er i anbrud, så vil vi gerne hjælpe med at sende i anbrud. Er du tvivl hvor mange antal der er i kasserne, kan du altid gå ind på hvert enkelt produkt på siden her, og se under specifikationen hvad produktet indeholder af minimumsantal. Derudover står der på de fleste produktbeskrivelser, hvad indholdet er for det valgte produkt f.eks (25 stk) i " ( ) "

Kan jeg modtage en vareprøve?

Du er altid velkomen til at skrive til info@bolte.dk - send gerne et link med til produktet du ønsker en vareprøve på, så vender vi retur med et svar om det er muligt eller ej.

Hvordan igangsætter jeg et tilbud?

Har du modtaget et tilbud fra os, med priser på det forespurgte? - så kan du blot besvare mailen eller ringe til os på 75 15 49 99 og ændre det til en ordre. Har du ændringer til ordren så skal dette ske skriftligt. Bemærk er der ændringer til det fremsendte tilbud, f.eks. ønsker du at ændre i mængderne fra det oprindelig tilbud. => kan dette have indflydelse på enhedsprisen.

Kan man få bedre priser?

Vi handler både i Europe og udenfor Europa f.eks. Østen - der er ofte rigtig mange penge at spare I Østen - Har du mulighed for at vente lidt længere på dine vare, og er der mængder nok til at det kan svare sig at hjemkøbe fra Østen, så er det muligt at finde priser der er fordelagtig til dit projekt.

Kan man en rammeaftale?

Har du et behov for at få leveret ofte, hurtigt og til fordelagtige priser på bestemte produkter? Vi tilbyder i dag flere af vores kunder ramme-aftaler, for at sikre hurtig levering af kvalitets befæstigelse til fordelagtig priser. Dette kan du og din virksomhed også få mulighed for. Ønsker du at blive storkunde hos bolte.dk og har du spørgsmål hertil, kan du kontakte os på info@bolte.dk eller 7515 4999, 

Er der forskel på DIN & ISO normer?

Ja, der kan være forskel på geometrien på designet iht. norm beskrivelsen. Vi har lavet en oversigt om de mest anvendte DIN & ISO normer på DIN ISO EN Oversigten her.

Hvordan betaler jeg for min ordre?

Vi sender først en faktura afsted til din mail så snart varen er blevet afsendt fra vores lager, du kan og skal derfor ikke foretag dig yderlig før du modtager en faktura pr. mail

Kan jeg oprette en konto hos Bolte.dk?

Ja det kan du helt gratis gøre her på siden